Wednesday, June 14, 2017

Filled Under:

Subahanallah Kisah Kenet Kucing Istimewa Tidak Bertempurung Kepala

Kisah BabyNet semakin viral. wajahnya yang unik, manja dan unik mmenarik perhatian ramai.. Kucing comel ini yang dinamakan Baby Net atau lebih dikenali sebagaiKenet Net. Kenet Lahir dengan keadaan normal awalnya. Tetapi selepas sebulan dilahirkan keadaannya kelihatan agak ganjir dari adik beradik yang lain. Kepalanya agak besar dari yang lain.

Kenet dirawat dan pelihara sejak dilahirkan oleh pasangan penyabar dan penyayang En Khairul Hizam dan isterinya Puan Rohani. kini Kenet sudah berusia 7 bulan. walaupun demikian kepala kenit semakin membesar. En Khairul telah membawa Kenet ke Hospital untuk pemerisaan lanjut. menggemparkan bahawa Kenet tidak mempunyai tempurung kepala dibahagian tengah dan mengalami komplikasi urat saraf, diikuti dengan masaalah kekejangan urat dan otot kakinya menjadi kejang dan panjang. Pun begitu pasangan ini tabah dan tekad untuk menjaga Kenet serta merawatnya.

Kenet adalah kucing yang manja dan seekor kucing penyabar yang sentiasa berkawan dengan kucing lain. Kenit juga suka berselfie

Sama sama kita doakan Kenet semakin pulih dari sakit yang dialaminya ini... 

FB Kenet Net
Kuang Gombak





0 ulasan:

Post a Comment