Sunday, May 21, 2017

Filled Under:

KETIKA KUCING BEDOA KEPADA ANDA



Perlu kita ketahui kucing selalu berdoa kepada kita disetiap anda memberi kebaikan kepadanya terkadang kita tidak tahu apa yang dirasakan oleh kucing , tapi perlu diketahui di dalam hatinya dia melantuntkan doa kepada anda meskipun anda tidak bisa mendengarnya.

Berikut Kucing Pasti Berdoa Kepada Anda :

1. Ketika Anda Memberi makan kepadanya
  • Kucing hewan yang sopan ketika anda makan , apakah kucing selalu ikut makan di atas meja anda ? perlu diketahui dia selalu mendoakan kalian ketika anda memberi makan kepadanya walaupun anda memberi makanya dengan cara dilempar kucing tetap mendokan kalian.
2. Ketika Menyapa Kucing
  • Kucing hewan yang suka disayang di bakaln nurut kepada kita jika dia mencadapat kasih sayang bahkan dia sealu mendoakan kebaikan kepada anda
3. Ketika Mengelus Kepalanya
  • Ada yang pernah mengelus kepala kucing ? apa yang anda rasakan ? apakah dia berbuat jahat kepada nada ? saya simpulkan ketika anda mengelus kepala kucing apa yang anda rasakan ? kucing senantiasa duduk terdiam merasakan kelembutan sapaan dari anda dan waktu itu juga kucing selalu mendoakan kalian walaupun doa itu tidak terdengar tapi pasti setiap binatang yang kita lakukan secara manusiawi pasti dia selalu mendoakan kita.
4. Ketika Mengajak Dia Bermain
  • Sering kali kita terusik oleh keberadaan kucing , pasti itu hal yang wajar ! tapi perlu diketahui bahwa kucing selalu bersedia sopan walaupun anda usir dengan tidak wajar , anda hidup mau penuh doa kan ? jika ada kucing masuk kerumah anda jangan anda usir perlakukan dia dengan baik dengan sewajarnya dia senantiasa mendoakan anda kucing adalah makhluk yang dicintai oleh Nabi masa anda tidak mencintai hewan yang jelas2 sudah disukai nabi :)
5. Ketika Dia Lapar Beri Dia Makan
  • Ketika seekor kucing kelaparan maka anda langsung memberinya makan . Terkadang dengan suara kucing yang mengeong anda semakin terusik dan anda semakin gila melihat kucing tersebut ? Saya sarankan jangan , beri dia makan walaupun itu secuil kucing . Ingat kucing selalu berdoa yang terbaik untuk anda jika anda perlakukan dengan baik
Pesan Terakhir "Doa seekor kucing kelaparan lebih manjur daripada doa satu jamaah manusia  yang kekenyang"




0 ulasan:

Post a Comment